AIK-tränaren: "Trasig julklapp till polisen i Stockholm"
Vad önskar du dig i julklapp?
Den bästa julklappen är att AIK vinner SM-guld 2013.
Till vem vill du ge en trasig julklapp?
Vad menar du med trasig?
Ja, en dålig, om man säger så.
Jag har väldigt svårt att ge den, det finns ingen person sådär som jag vill ge nån dålig julklapp, jag får passa på den.
Vad är viktigast på julbordet?
För mig är det grynkorv. Det är Tibros grynkorv som är julens nummer 1 för mig.
Grynkorv, det har jag aldrig hört talas om.
Då får du komma ner till Västergötland så ska jag bjuda dig på det.
Vad vill du absolut inte ha på julbordet?
Jag är inte förtjust i dopp i grytan.
Vem inom svensk fotboll tycker du passar bäst som jultomte?
Som det har varit nu under hösten måste det bli Zlatan Ibrahimovic som varit en bra jultomte för fans, barn och ungdomar. Det är en riktigt fin juklapp att han visat att det går att satsa och lyckas som fotbollsspelare, även som svensk.
45 minuter efter intervjun sms:ar Christer: "Trasig julklapp till Stockholms polismyndighet"
Matchdax svarar: Är dom dåliga?
Christer: 1.2 miljoner för polisinsatsen i Napolimatchen är svar nog.
Matchdax









