Bangura trivs i Elfsborg trots måltorkan
Den före detta AIK:aren och Celtic-spelaren Mohamed Bangura är årets mest uppmärksammade övergång till Allsvenskan och Elfsborg. Men han har inte lyckats hålla boråslaget ifrån måltorka.
– Jag känner mig i helt okej form. Jag lär mig fortfarande att samspela med mina nya lagkamrater, säger Mohamed Bangura.
Regerande mästarna har bara mäktat med tre mål på sex matcher i år. Ett mål av Viktor Claesson och ett frisparksmål av Johan Larsson. Plus ett straffmål av Bangura, som även bränt en straff.
– Det är en omställning att byta klubb. Jag trivs bra här och gillar mitt liv just nu, säger Mohamed Bangura till Expressen.
Matchdax









