Succédansk tvingas lämna ÄFF: ”Tråkigt”
– Fram till för en vecka sedan sa jag att jag ville spela i ÄFF, men kan de inte ge mig det jag vill ha så är det inte mer med det. Det är tråkigt, men har de inte pengar så har de inte pengar. Det är klart att jag hellre hade spelat kvar i ÄFF, säger 26-åringen till HD.se.
Andersens insatser har ändå gett ett visst eko och det finns intresse menar dansken:
– Ja, det har jag, säger Andersen till HD.se
Och tillägger:
– Det är inga svenska klubbar. Det kan mycket väl bli Danmark och det kan mycket väl bli någon annanstans. Inget är klart än, men jag hoppas att det blir klart så snart som möjligt, säger
Redaktionen
Matchdax









