Djurgårdstalangen önskar speltid: "Behöver spela A-lagsfotboll"
– Vi håller på att snacka om det just nu. Jag känner att jag har haft min säsong i U21-allsvenskan och att jag behöver spela på A-lagsnivå. Vi får se hur det blir, säger Philip Sparrdal Mantilla till Matchdax.
Hur snart tror du att ni kommer att fatta ett beslut?
– Det är två matcher kvar av allsvenskan och jag gissar att vi efter det sätter oss ned och bestämmer hur vi ska göra och kollar alternativ, säger Sparrdal Mantilla.
Vilken nivå tror du skulle vara bra för din utveckling?
– Vi får väl se men som jag känner att det ska minst vara superettan i så fall.
Joakim Kempe
Matchdax









